Blog | Fox Web Internet Solutions

Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017

Με το 2017 σε εξέλιξη, η Magento έλαβε μέρος σε 2.200 επώνυμους κατασκευαστές, πολυκάναλους και μόνο εμπόρους στο διαδίκτυο με πάνω από από 15 κατακόρυφα τμήματα για να μάθουν για τις βασικές πρωτοβουλίες ηλεκτρονικού εμπορίου τους για το επόμενο έτος. Η έρευνα περιελάμβανε στοιχεία για τις προβλέψεις των εμπόρων λιανικής πώλησης για το 2017, τις επενδύσεις και το μάρκετινγκ.

Τι βρήκαμε

Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο αναμένουν ένα άλλο έτος ανάπτυξης. Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από τους μισούς έμπορους που ερευνήσαμε αναμένουν ότι τα έσοδα τους στο διαδίκτυο θα αυξηθούν τουλάχιστον κατά 20% και το ένα πέμπτο των εμπόρων αναμένουν ότι ο ρυθμός αύξησης των online εσόδων θα ξεπεράσει το 50% το 2017. Οι μεγάλοι νικητές πρόκειται να είναι έμποροι μόνο στο διαδίκτυο Προβλέπουν ταχύτερη αύξηση των εσόδων από ό,τι οι κατασκευαστές τους με την επωνυμία τους ή τους πολυκάναλους χρήστες, καθώς οι καταναλωτές της χιλιετίας όλο και περισσότερο προσελκύουν την αγορά από διαδικτυακούς εμπόρους που προσφέρουν διαφοροποιημένες εμπειρίες στο διαδίκτυο που διευκολύνουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα.

Έτσι, με τις διογκωμένες προβλέψεις και την αισιοδοξία στον αέρα, ζητήσαμε από τους εμπόρους μας:

Τι θα είναι hot το 2017?

  • Έμφαση στην επιτυχία των κινητών εμπειριών. Το 2017, σχεδόν τα τρία τέταρτα των εμπόρων Magento αναμένουν ότι οι κινητές συναλλαγές θα ανέλθουν σε ποσοστό άνω του 20% των συνολικών εσόδων τους, ενώ τα δύο τρίτα από αυτά αναμένουν ότι τα έσοδα από τα κινητά θα ξεπεράσουν το 40%. Μόλις πριν από λίγα χρόνια, αυτές οι προβλέψεις θα είχαν αντιμετωπίσει σοβαρό κυνισμό στην αίθουσα συνεδριάσεων του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά με την ανάπτυξη των κινητών συναλλαγών τώρα σταθερά στη στρατόσφαιρα, ίσως δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι το 45% των εμπόρων που ερευνήσαμε σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις τους στην κινητή εμπειρία Κατά τη διάρκεια του 2017. Μια αναδυόμενη κινητή τεχνολογία που υπόσχεται να φέρει την ταχύτητα και την κηλίδα εμπειρία της native app στο κινητό πρόγραμμα περιήγησης είναι οι εφαρμογές Web Progress (PWA), με το 12% των εμπόρων να χρησιμοποιούν ή να σχεδιάζουν μια δοκιμή των PWA το 2017 Το 30% παρακολουθεί ενεργά την υιοθέτηση της τεχνολογίας.

  • Λαμβάνοντας την ενσωμάτωση παντός καναλιού από το πλαίσιο ελέγχου έως την ωριμότητα. Από τους 668 πωλητές λιανικής πώλησης που απάντησαν στην έρευνα μας, σχεδόν οι μισοί έχουν ήδη θεσπίσει προγράμματα μεταφορικών από καταστήματα και προγράμματα αγοράς-online-pick-up-in-store (BOPIS), αν και μόνο το 53% συμφώνησε ότι τα προγράμματα τους Λειτουργικά ώριμα. Το 2017, οι λιανοπωλητές παντός καναλιού θα διπλασιάσουν τη συγκριτική αξιολόγηση για να εξασφαλίσουν ότι τα προγράμματα που έχουν ήδη εφαρμοστεί παρέχουν την σωστή εμπειρία των καταναλωτών. Από τους συμμετέχοντες (εκείνους που δεν έχουν ακόμη υλοποιήσει την ενσωμάτωση πανελλαδικά), ένας σημαντικός αριθμός σκοπεύει να εισαγάγει δοκιμές το 2017, μεταφέροντας το μεταφορά- από-το-κατάστημα σε 64% και το BOPIS στο 68% μέχρι το τέλος του 2017. Επιπλέον, μέχρι τα τέλη του 2017 , Το 60% των καταστημάτων λιανικής πώλησης θα καταστήσουν το απόθεμα των καταστημάτων τους ορατό σε απευθείας σύνδεση, το 57% θα έχει πρόγραμμα αποκατάστασης μέσω διαύλου και το 46% θα επιτρέψει την αποστολή στο πλοίο.

  • Προωθώντας το περιεχόμενο μάρκετινγκ στα κοινωνικά κανάλια. Από όλα τα προγράμματα που σκοπεύουν να επενδύσουν οι έμποροι κατά τη διάρκεια του 2017, το περιεχόμενο του προϊόντος (π.χ. βίντεο, εικόνες) κατατάχθηκε # 1. Οδήγηση αυτής της επένδυσης είναι η επιθυμία να πολλαπλασιαστεί το υψηλής ποιότητας, διαφοροποιημένο περιεχόμενο που οδηγεί την ανακάλυψη και την αλληλεπίδραση μέσω των κοινωνικών δικτύων στις αρχές του κύκλου ζωής του καταναλωτή. Ενώ σήμερα μόνο το 7% των εμπόρων που συμμετείχαμε στην έρευνα διαφημίζουν σε πλατφόρμες κοινωνικού εμπορίου, όπως το Pinterest, ένα επιπλέον 19% σχέδιο για επενδύσεις σε δοκιμή κατά το 2017 και 39% παρακολουθούν ενεργά. Τόσο μεγάλη είναι η σημασία του κοινωνικού ως καναλιού για τους εμπόρους, το 38% των εμπόρων που ερευνήσαμε αναμένουν να αυξήσουν τους πληρωμένους προϋπολογισμούς κοινωνικών μέσων ενημέρωσης το 2017.

Τι δεν θα είναι τόσο hot;

  • Hyped Technologies. VR, AR, Drones, 3D Printing, IoT, 2-hour-shipping είναι η οργή με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά η έρευνά μας έδειξε ότι οι έμποροι στο διαδίκτυο υιοθετούν μια πολύ συντηρητική προσέγγιση σε οποιαδήποτε επένδυση σε αυτές τις δυνητικά καταστροφικές τεχνολογίες. Τα τρία τέταρτα των εμπόρων που συμμετείχαμε στην έρευνα δήλωσαν ότι δεν έχουν επί του παρόντος ενδιαφέρον για τη μεταφορά 2 ωρών, την εκτύπωση 3D, τις AR / VR ή τις πρωτοβουλίες φωνητικής αναζήτησης το 2017. Είναι ενδιαφέρον ότι ορισμένες αναδυόμενες τεχνολογίες φτάνουν λίγο καλύτερα - περισσότεροι από τους μισούς εμπόρους Ερωτηθέντες ανέφεραν ότι το 2017 είτε παρακολουθούν είτε σχεδιάζουν να επενδύσουν σε δοκιμές για προβλέψιμη τιμολόγηση, εργαλεία εικονικής βοήθειας και πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου (Apple / Android Pay)

  • Ανησυχία για το Amazon. Όταν ρωτήθηκαν για τα μεγαλύτερα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι έμποροι το 2017, μόνο το 25% ανέφερε τον ανταγωνισμό από την Amazon έναντι 40% που ανέφεραν τον ανταγωνισμό από άλλους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης (χωρίς την Amazon). Ως εκ τούτου, αν και το 42% του σχεδίου του εμπόρου αυξήσει τις δαπάνες για διαφημίσεις και καταχωρήσεις στην αγορά το 2017, το 59% σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες για το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης για να ανταγωνιστεί άλλους λιανοπωλητές (εκτός από το Amazon). Η τοποθέτηση του Amazon ως εμπόδιο στην ανάπτυξη, είναι οι προκλήσεις της μεταφοράς και της εκπλήρωσης (39%) και η δυνατότητα κλίμακας στις διεθνείς αγορές (31%).

  • Ψηφιοποίηση στο κατάστημα. Τα τελευταία χρόνια έχουν δει μια συγκλονιστική σειρά λύσεων προμηθευτών για την ψηφιοποίηση της εμπειρίας των καταστημάτων, αλλά η έρευνά μας διαπίστωσε ότι το 2017 οι λιανοπωλητές πανελλαδικών είναι λιγότερο από ενθουσιασμένοι με την απόδοση επένδυσης σε αυτές τις επενδύσεις. Μόνο το 12% των ερευνών πανελλαδικού λιανεμπορίου έχει ενεργοποιημένο κινητό σημείο πώλησης (mPOS) ή εργαλεία πελατείας που αναπτύσσονται και μόνο το 25% των εμπόρων σχεδιάζει μια δοκιμή για το mPOS ή πελατεία το 2017, αφήνοντας πιο σταθερά την κατηγορία " ". Ακόμα και οι έμποροι που διαθέτουν επιχειρησιακά προγράμματα mPOS και προγράμματα πελατείας δυσκολεύονται, με μόλις τα δύο πέμπτα να αναφέρουν τις δυνατότητές τους να είναι ώριμα από λειτουργική άποψη.

 

Πηγή: Magento Blog