Blog | Fox Web Internet Solutions

5 Συμβουλές για να μειώσετε την εγκατάλειψη του καλαθιού

Ως έμπορος ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωρίζετε πόσα εμπλέκονται στην προσπάθεια σας να κάνετε τους πελάτες να κάνουν μια αγορά. Σχεδιασμός ιστοσελίδας, ασφάλεια, εκστρατείες μάρκετινγκ, διαχείριση αποθεμάτων, μεταφορικά ... Αλλά δεν έχει σημασία πόσο σκληρά δουλεύετε, πολλοί πελάτες θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας πριν κάνουν την αγορά. Ακόμη χειρότερα, πολλοί από αυτούς θα γεμίσουν ένα καλάθι με αντικείμενα χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά - αυτή είναι η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών και είναι ο όλεθρος της ύπαρξης κάθε ηλεκτρονικού εμπόρου. Οι λόγοι για αυτό ποικίλλουν, αλλά ένα πράγμα είναι βέβαιο: κοστίζει τα καταστήματα πολλά χρήματα

 

Μια μελέτη της Listrak, μιας εταιρείας λιανικού εμπορίου που παρακολουθεί την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, αποκάλυψε ότι το 81% των πελατών εγκαταλείπουν τα καροτσάκια πριν πάνε στην ολοκλήρωση αγοράς. Αυτό είναι τέσσερις στους πέντε αγοραστές. Ωχ. Αλλά προτού να πανικοβληθείτε, εδώ είναι τα καλά νέα: υπάρχουν τρόποι για να φέρετε τους πελάτες πίσω σε έναν ιστότοπο για να ολοκληρώσουν τις αγορές. Μια πλατφόρμα εγκατάλειψης καλαθιού αγορών όπως το Carts Guru, για παράδειγμα, μπορεί να βοηθήσει στη μετατροπή έως και 25% των χαμένων αγορών. Εδώ είναι πέντε συμβουλές για να ξεδιπλώσετε εκείνους τους περιπλανώμενους πελάτες.

 

Συμβουλή 1: Καλύψτε τα βασικά με τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Μια μελέτη του SeeWhy διαπίστωσε ότι ενώ το 99% των πελατών δεν θα ολοκληρώσουν μια αγορά κατά την πρώτη επίσκεψή τους σε μια τοποθεσία, το 75% όσων εγκατέλειψαν ένα καλάθι έχουν κάθε πρόθεση να αγοράσουν. Εκεί είναι όπου οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λάμπουν. Μια κλασική και αποτελεσματική μέθοδος προσέγγισης πελατών, οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για πελάτες που εχουν εγκαταλείψει το καλάθι μπορούν να ωθήσουν τους πελάτες να ξοδέψουν έως και 55% περισσότερο από το ποσό του εγκαταλελειμμένου καλάθιου τους. Οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να σχεδιάζονται έτσι ώστε να αποστέλουν μηνύματα στους πελάτες μέσα σε λίγα λεπτά από την εγκατάλειψη του καλαθιού μέχρι να αγοράσουν - χωρίς να το παρακάνουν όστε να θεωρηθούν spam. Μια τυπική καμπάνια μπορεί να ξεκινήσει με μια απλή υπενθύμιση αμέσως μετά την εγκατάλειψη, στην συνέχεια με μια άλλη υπενθύμιση και μια δωρεάν αποστολή ή μικρή έκπτωση 24 ώρες αργότερα. Ένα τελευταίο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλεται μια εβδομάδα μετά την εγκατάλειψη μπορεί να περιλαμβάνει μια υψηλότερη έκπτωση.

Συμβουλή 2: Πάρτε το προσωπικά με επαναπροσανατολισμό SMS

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι υπέροχο, αλλά πιθανότατα έχετε ήδη συνειδητοποιήσει ότι δεν είναι αρκετό από μόνο του - εισάγετε την αποστολή μηνυμάτων SMS, έναν γρήγορο, ευέλικτο και εξατομικευμένο τρόπο για να υπενθυμίζετε στους πελάτες ότι τους περιμένουν αντικείμενα στο καλάθι τους. Όπως και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα μηνύματα SMS μπορούν να προσαρμοστούν ώστε να ενεργοποιούνται με βάση τις ενέργειες των πελατών και την αξία του καλαθιού. Το SMS έχει εκπληκτική ανοιχτή ισοτιμία 92%, και δεδομένου ότι οι πελάτες έχουν επιλέξει να μοιραστούν τον αριθμό τηλεφώνου τους με εσας, είναι απίθανο ότι θα αντιλαμβάνονται τα μηνύματα ως ανεπιθύμητα, αν σέβεστε μερικούς απλούς κανόνες: μην στέλνετε μηνύματα σε δυσάρεστες ώρες, όπως αργά τη νύχτα ή τις ώρες γεύματος, μην στέλνετε περισσότερα από ένα μηνύματα SMS ανά καμπάνια, κρατήστε το απλό.

 

Συμβουλή 3: Βελτιστοποιήστε τις διαφημίσεις Facebook

Οι διαφημίσεις Facebook μπορούν να είναι ένα ισχυρό εργαλείο όταν χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με άλλες μεθόδους επαναπροσανατολισμού. Με χώρο κειμένου που περιορίζεται στο 20% της διαφήμισης, αποτελούν έναν εξαιρετικά οπτικό και συναρπαστικό τρόπο παρουσίασης των προϊόντων. Το κύριο μειονέκτημα τους είναι η τιμή. Σε αντίθεση με μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία είναι δωρεάν, οι καμπάνιες του Facebook κοστίζουν στα ηλεκτρονικά καταστήματα χρήματα κάθε μέρα που τρέχουν. Έτσι, ενώ μια τεχνική απλή ή μια έκρηκτική μπορεί να είναι κατάλληλη για ορισμένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το Facebook απαιτεί λίγο περισσότερη κατανόηση κατακερματισμού. Το Carts Guru είναι η μοναδική λύση εγκατάλειψης online καλαθιού αγορών που περιλαμβάνει ένα ειδικό χαρακτηριστικό που βελτιστοποιεί τους πόρους του Facebook. Φανταστείτε ότι ξεκινάτε με μια εβδομαδιαία καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα άτομα που μετατρέπουν αφαιρούνται από τη λίστα των αντικειμένων στόχων. Στη συνέχεια, εκκινήστε μια SMS καμπάνια στήν οποίο στοχέυετε ένα άλλο τμήμα. Οι υπόλοιποι είναι πρωταρχικοί στόχοι για τις διαφημίσεις Facebook. Επιτρέποντάς σας να ταξινομήσετε πελάτες ανάλογα με το αν έχουν μετατραπεί ή όχι με μια άλλη μέθοδο επαναπροσανατολισμού, η Carts Guru βεβαιώνεται ότι η επένδυσή σας στο Facebook χρησιμοποιείται για να φτάσει ακριβώς στους κατάλληλους ανθρώπους όταν τη χρειάζεστε.

 

Συμβουλή 4: Στοχεύστε καλάθια υψηλής αξίας με αυτόματη κλήση

Μια μελέτη της Harris Interactive διαπίστωσε ότι το 53% των πελατών παραθέτουν έλλειψη ανθρώπινης αλληλεπίδρασης ως λόγο για την εγκατάλειψη των καροτσιών τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι αγοραστές θέλουν πραγματικά να αγοράσουν, αλλά μερικές μακροχρόνιες ερωτήσεις τους εμποδίζουν να το κάνουν - ερωτήσεις που μόνο ένας άνθρωπος μπορεί να απαντήσει. Για ακριβά καλάθια, δεν υπάρχει τίποτα σαν ενα εξατομικευμένο τηλεφώνημα από την εξυπηρέτηση πελατών, για να τους βοηθήσει να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Οι πελάτες που έχουν εισάγει στοιχεία επικοινωνίας σε ηλεκτρονική φόρμα έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για το κατάστημα σας, δεν χρειάζεται να είστε φοβισμένοι να τους πάρετε στο τηλέφωνο. Η κλήση απαιτεί χρόνο και πόρους, αλλά αν η επιχείρησή σας είναι έτοιμη για αυτό, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να στοχεύσετε τα καλάθια υψηλής αξίας.

 

Συμβουλή 5: Χρησιμοποιήστε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα καλαθιού αγορών

Μια μελέτη της Forrester Research έβαλε το εκτιμώμενο σύνολο των εσόδων από καλάθια αγορών που εγκαταλείφθηκαν στα 31 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως πριν από τρία χρόνια - και από τότε μόνο αυξήθηκε. Για να διατηρήσετε το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός σας από το να γίνει στατιστική, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια ολοκληρωμένη λύση εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών και να εφαρμόσετε τις τέσσερις παραπάνω συμβουλές επαναληπτικού μάρκετινγκ. Με τον πολλαπλασιασμό των ευκαιριών σας για σύνδεση με πελάτες, αυξάνετε την πιθανότητα αγοράς από αυτούς. Ο σημερινός καταναλωτής έχει πολλαπλες συσκευές και σύντομη διάρκεια προσοχής - έτσι θέστε τις πιθανότητες υπέρ σας και χρησιμοποιήστε μια λύση επαναγοράς που σας επιτρέπει να προσαρμόσετε καμπάνιες σε όλα τα κανάλια και τα τμήματα πελατών.

 

Πηγή: Prestashop Blog