Blog | Fox Web Internet Solutions

Οι Online πελάτες που αναζητούν αλλά δεν αγοράζουν

Αν παίρνετε καλούς εισερχόμενους αριθμούς, υπάρχει σαφές ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και παίρνετε τη λέξη για τον ιστότοπό σας. Εξαιρετική! Έχετε ήδη εκκαθαρίσει το μεγαλύτερο εμπόδιο. Τώρα, θέλετε οι αριθμοί σας να ανεβαίνουν. Αλλά πως? Ο προϋπολογισμός σας δεν υπάρχει για μια τεράστια εκστρατεία μάρκετινγκ.

Ας ξεκινήσουμε με τον πίνακα ελέγχου του ιστότοπού σας. Πόσο βαθιά στον ιστότοπό σας πηγαίνουν οι πελάτες; Η απόρριψη από τους "αγοραστές παραθύρων" είναι φυσιολογική. Θέλουμε να αποκαλύψουμε τους σοβαρούς αγοραστές, τους ανθρώπους που ελέγχουν τις πολιτικές επιστροφής, τις κριτικές πελατών και τις συχνές ερωτήσεις. Είναι αυτοί που συνήθως τους αρέσουν το προϊόν και το τίμημα, αλλά κάτι άλλο τους απομακρύνει. Εδώ είναι μερικές δυνατότητες:

1. Οι Πολιτικές  του Store δεν είναι καθαρές ή είναι πολύ περιοριστικές

Οι αγορές μέσω διαδικτύου είναι βολικοί, αλλά οι άνθρωποι ψάχνουν για την ασφάλεια τούβλο και κονιάματος στυλ, επίσης. Θέλουν να ξέρουν ότι μπορούν εύκολα να επιστρέψουν προϊόντα ή να επικοινωνήσουν με κάποιον για προβλήματα με την υπηρεσία σας. Παρόλο που μπορεί να θέλετε να αποτρέψετε επιστροφές, οι πελάτες αναμένουν καλή εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Εκτός εάν οι πολιτικές σας είναι σαφείς και ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, μπορεί να πάνε αλλού, ακόμη και αν η τιμολόγηση είναι καλή. Αναζητήστε τη σωστή ισορροπία τόσο για εσάς όσο και για τους πελάτες σας.

2. Αυτοκόλλητο σοκ στο καλάθι αγορών

Εάν η στρατηγική σας στηρίζεται στην προσελκύοντας τους ανθρώπους με τιμές που υποφέρουν από τους ανταγωνιστές σας, μόνο για να χτυπήσετε τους αγοραστές σας με έντονες χρεώσεις αποστολής και διεκπεραίωσης που είναι δυσανάλογες με τα αντικείμενα που αγοράζουν, ίσως μόλις βρέθηκε η αιτία της εγκατάλειψης του καλαθιού σας.

Τα υψηλά τέλη ανανέωσης μπορεί επίσης να είναι ο ένοχος σας. Φυσικά, θέλετε να μειώσετε τις αποδόσεις, αλλά όχι με το κόστος των συνολικών πωλήσεων. Και πάλι, η επίτευξη της σωστής ισορροπίας είναι το κλειδί εδώ. Δοκιμάστε τις δοκιμές A / B για να βρείτε τη σωστή ισορροπία τόσο για εσάς όσο και για τους πελάτες σας.

3. Οι Online αγοραστές επιθυμούν ευέλικτες επιλογές αποστολής

Δωρεάν μεταφορικά είναι μεγάλη ευκαιρία για τους αγοραστές, και γίνεται γρήγορα βιομηχανικό πρότυπο. Ίσως αυτό να μην είναι μέσα στον προϋπολογισμό σας, αλλά μπορεί να μπορείτε να μεταφέρετε ορισμένους αριθμούς γύρω του για να το πετύχετε. Η δοκιμή θα αποκαλύψει τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Απλά βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας γνωρίζουν την επιλογή δωρεάν αποστολής αν την προσφέρετε. Κρατήστε το παντού στο site σας και ενημερώστε τους!

Επίσης, με το Διαδίκτυο, ο κόσμος είναι η βάση των πελατών σας. Δείτε αυτό τον τρόπο. Εάν δεν προσφέρετε ναυτιλία σε ξένους προορισμούς και πολλές από τις επισκέψεις σας στο site έρχονται από το εξωτερικό, έχετε μόλις ανακαλύψει γιατί μερικοί άνθρωποι δεν μετατρέπονται.

4. Το Site σας δεν είναι φιλικό για του χρήστες φορητών συσκευών

Εάν δεν έχετε αναθεωρήσει το σχέδιό σας τα τελευταία δύο χρόνια, εδώ είναι το πιθανό σας πρόβλημα. Οι μελέτες δείχνουν ότι οι αγοραστές κινητής τηλεφωνίας αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 50% των πελατών των κορυφαίων εταιρειών λιανικής πώλησης. Τα smartphones και τα tablet είναι πανταχού παρόντα και ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας πρέπει να το αντικατοπτρίζει αυτό. Εκτός αν έχετε κάποια μορφή ανταποκρινόμενου σχεδιασμού που μπορεί να φιλοξενήσει αυτούς τους πελάτες στο καλάθι αγορών, θα απογοητευτούν και θα φύγουν. Και οι απογοητευμένοι πελάτες δεν είναι πιθανό να επιστρέψουν.

5. Οι πελάτες έχουν θέματα εμπιστοσύνης με τον ιστότοπό σας

Οι πελάτες σας γνωρίζουν ότι οι παραβιάσεις δεδομένων συμβαίνουν πολύ συχνά τώρα. Το ακούνε στις ειδήσεις αρκετά για να τους κάνει να γκρινιάζουν για τα ηλεκτρονικά ψώνια. Ή χειρότερα, ίσως έχουν ήδη πληγεί - ίσως και περισσότερο από μία φορά. Αυτοί οι πιθανοί πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι οι συναλλαγές τους είναι ασφαλείς και η επαλήθευση με ένα αξιόπιστο τρίτο μέρος μπορεί να βοηθήσει σε αυτό. Ξεκινήστε προβάλλοντας τη σφραγίδα τοποθεσίας της σήμανσης αξιοπιστίας της αρμόδιας αρχής πιστοποίησης σε πολύ ορατές τοποθεσίες γύρω από τον ιστότοπό σας, ειδικά στις σελίδες αγορών και στις σελίδες σύνδεσης. Πείτε στους πελάτες σας ότι η ασφάλειά τους είναι σημαντική για εσάς και την επιχείρησή σας.

Επιπλέον, όταν προβάλλετε τα οφέλη καθ 'όλη τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, όχι μόνο θα συμβάλλετε στη μείωση των ανησυχιών σχετικά με την ασφάλεια των αγοραστών, αλλά θα μετριάσετε τυχόν ερωτήσεις σχετικά με την αυθεντικότητα του προϊόντος, την έγκαιρη παράδοση και τη λήψη καλής τιμής.

 

Πηγή: Magento Blog