Blog | Fox Web Internet Solutions

Πως να κυριαρχήσετε στην αγορά δώρων

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ
Ενώ η εποχή των διακοπών έχει το δίκαιο μερίδιό της στο «οικογενειακό δράμα», η ελπίδα είναι ότι η εμπειρία ηλεκτρονικού shopping ενός ατόμου ανακουφίζει και δεν συμβάλλει στο μηνιαίο λογαριασμό θεραπείας.

Σύμφωνα με το Needle, η αγορά δώρων ξεπερνάει τις υποχρεώσεις της οικογένειας και τα ταξίδια διακοπών ως τον κορυφαίο παράγοντα άγχους κατά την περίοδο των διακοπών. A whopping 84 percent of consumers confess that gift giving raises their blood pressure. Η ίδια μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες σχεδιάζουν να αγοράσουν τα δώρα τους online σε οποιαδήποτε στιγμή από λίγες εβδομάδες έως και τις ημέρες πριν από τις διακοπές. Αυτή η αναπόφευκτη συζήτηση και η επακόλουθη αναβολή προσθέτουν στον αγώνα.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να δημιουργηθεί ένα οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που να συμπεριφέρεται:

  • Ευπαρουσίαστο

  • Υπενθύμιστικο

  • Συναισθηματικά υποστηρικτικό

Οι μάρκες μόδας το έχουν δίσκολα. Μιλάμε για μήνες προετοιμασίας και προγραμματισμού, ενώ πιέζουμε στα ραντεβού της αγοράς, τις δεσμεύσεις εβδομαδιαίας μόδας, την προώθηση νέων συλλογών και την περίοδο δειγματοληψίας. Είναι δύσκολο για μια ομάδα Οι εταιρείες υποχρεούνται ετησίως να αναπροσαρμόζουν τα προϊόντα τους για την περίοδο των δώρων, προκειμένου να ενστερνιστούν σε μια κορεσμένη αγορά που είναι ανταγωνιστική στις προωθήσεις και τις αναγκαστικές καινοτομίες. Ο ανταγωνισμός για την προσοχή των καταναλωτών βρίσκεται στο αποκορύφωμά του κατά την περίοδο των διακοπών. Καθώς κάθε εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει την ορατότητα και τους αριθμούς κίνησης, είναι απαραίτητο να ανέβει πάνω από τον θόρυβο με τα σωστά μηνύματα, τακτικές και τεχνολογία που αρχίζουν από τον Ιούλιο για να οδηγήσουν τη μέγιστη αφοσίωση των πελατών. Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι μάρκες έχουν τα εργαλεία για να προετοιμαστούν και να κατακτήσει τη μεγαλύτερη δαπάνη ακίδα του έτους.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Η ρύθμιση της επιχείρησής σας για επιτυχία κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι μια λεπτή ισορροπία των πολλών κινούμενων μερών του οργανισμού σας. Απαιτεί έντονο προγραμματισμό και τη φινέτσα μάρκετινγκ που οδηγεί τις πωλήσεις χωρίς να αποξενώνει τον πελάτη.

1. Εξατομίκευση

Η δυνατότητα εξατομίκευσης ενός ψηφιακού δώρου αλλάζει αυτό που κάποτε θεωρήθηκε ως ένα πολύ κρύο και απρόσωπο δώρο σε ένα σημαντικό και μελετητικό. 

2. E-Gifts
Ένα από τα πιο δύσκολα μέρη της δωρεάς είναι το παιχνίδι εικασίας για το τι να αγοράσετε για κάποιον χωρίς να γνωρίζετε τα ακριβή γούστα ή στυλ τους. Σφυρηλατώντας πέρα από τα παραδοσιακά ηλεκτρονικά δώρα, οι έμποροι μπορούν τώρα να προσφέρουν υπηρεσίες e-gift, στις οποίες ο παραλήπτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μια απόδειξη δώρου και το προϊόν δεν αποστέλλεται μέχρι ο παραλήπτης να επιβεβαιώσει ή να ανταλλάξει το στοιχείο

3. Wish Lists
Ποιος δεν αγαπά έναν καλό κατάλογο; Οι λίστες επιθυμιών είναι η πιο δαπανηρή έκδοση του shopaholic για τη διαχείριση εργασιών. Εκτός από τα προφανή οφέλη της ψηφιακής αποθήκευσής του, ο έμπορος είναι σε θέση να συγκεντρώσει ζωτικής σημασίας πληροφορίες για το τι αντανακλά με τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Οι Ολοκληρωμένες λίστες ευχών, τα τελευταία χρόνια, έχουν αποδείξει ότι επωφελούνται από την επιτυχία των κοινωνικών δικτύων προκειμένου να επιτρέπουν στους πελάτες να μοιράζονται (ή να προτείνουν έντονα) τις ανάγκες τους για την εποχή. Το 2015, για παράδειγμα, το Amazon συνεργάστηκε με το Twitter για να έχει ορισμένα hashtags αυτόματα να προσθέσει το επιθυμητό προϊόν σε μια υπάρχουσα λίστα επιθυμιών στο Amazon. Οι Wish Lists μπορούν να επανεμφανιστούν με έξυπνο τρόπο, όπου οι λίστες των αντικειμένων μπορούν να παρουσιαστούν ως "θεματικές θεραπευτικές αγωγές" (λίστες συσκευασίας Ibiza, δώρα Gag για τα κορίτσια κλπ.)

4. Προσφορές ανά κατηγορία
On-line δειγματοληψία / πωλήσεις φλας: Η έκδοση του κλάδου για τον καθαρισμό της άνοιξης. Οι πωλητές πρέπει να χρησιμοποιούν τα αποθέματα και να παράγουν τόσα έσοδα πριν από το τέλος της περιόδου των διακοπών, χωρίς να καταστρέψουν την ένωση μάρκας. Προκειμένου να παρουσιαστούν έξυπνα επιτηδευμένα καταστήματα τάσεων, απαιτείται μεγάλη ποσότητα εμπορευμάτων και δημιουργικών πόρων. Η αλλαγή των πολλαπλών τιμών σε έναν κατάλογο μπορεί να είναι χρονοβόρα και να περιορίζει τους υπαλλήλους να αντιδρούν γρήγορα στις πραγματικές καταστάσεις. Προσφέροντας μειώσεις τιμών χρησιμοποιώντας κανόνες προώθησης κατηγοριών σε στρογγυλές αλλαγές τιμών SKU, επιτρέπετε πραγματικά στους εμπόρους να τρώνε, να πίνουν και να είναι ευτυχισμένοι.

5. Πακέτα προϊόντων
Τα συνδυασμένα προϊόντα επιτρέπουν στον καταναλωτή να εισάγει έναν ισχυρό κατάλογο προϊόντων μέσω μιας εγγραφής προϊόντος. Τα πακέτα προϊόντων είναι φανταστικά όσον αφορά την επικοινωνία μάρκας, την εκπαίδευση προϊόντων και την αποτελεσματική καθοδήγηση στυλ. 

6. Κινητικότητα
Η συνεχής σύνδεση και η πρόσβαση πολλαπλών καναλιών είναι μια προσδοκία, όχι μια φιλοδοξία. Οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου και τα κινητά κίνητρα ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να δεσμεύονται με τις συσκευές τους, αντί να χρησιμοποιούν απλώς τη συσκευή ως όχημα για την περιήγηση στο προϊόν. Τα κίνητρα, όπως η έγκαιρη πρόσβαση στις πωλήσεις VIP μέσω κινητού ή δωρεάν δώρου μέσω κινητών αγορών, τροφοδοτούν τη νοοτροπία των πολλαπλών συσκευών.

7. Συνέπεια και διαφάνεια
Ενώ τα τμήματα μάρκετινγκ εργάζονται ακούραστα για τη δημιουργία συνεκτικών μηνυμάτων μάρκας σε πολλαπλά κανάλια, οι αργίες βλέπουν αιχμές σε «σπασμένους συνδέσμους» και πολλαπλά σημεία πόνου για τους πελάτες. Ο στόχος της παροχής δώρων, ιδιαίτερα ψηφιακά, θα πρέπει να είναι η απομάκρυνση της τριβής και των σαφών μπλοκ στη χοάνη.

Αναμφισβήτητα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα από τα πιο ισχυρά κανάλια μάρκετινγκ για την προώθηση των πωλήσεων. Είναι ζωτικής σημασίας να χρησιμοποιήσουμε αυτόν τον πόρο όχι μόνο για να προσεγγίσουμε ένα ευρύ κοινό αλλά για να επικοινωνήσουμε με ένα ακριβές μήνυμα. Το μη διαθέσιμο προϊόν, τα περίπλοκα διαφημιστικά μηνύματα και οι αποκλίσεις γύρω από τις ημερομηνίες παράδοσης προκαλούν συναισθηματικές κρίσεις.

Με την προσεκτική εξέταση των αναδυόμενων τάσεων και του ρόλου που διαδραματίζουν στην εποχιακή εμβέλεια, τα εμπορικά σήματα θα είναι σε θέση να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ καταναλωτή και πωλητή για να εξασφαλίσουν την απογραφή και τη ναυτιλία.

8. Αποστολή
Για τις τελευταίες στιγμές, οι υπηρεσίες όπως το Uber Rush προσφέρουν εκτενείς υπηρεσίες API που σας επιτρέπουν να ενσωματώσετε γρήγορα τις υπηρεσίες σας και να ενσωματώσετε τις προσφορές διακοπών απλά στην υπάρχουσα ροή εργασιών σας.

 

Πηγή: Magento Blog