Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Στο σημερινό κόσμο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σχεδόν παντού και ο καθένας τα χρησιμοποιεί. Από το Twitter μέχρι το Instagram και το Facebook πολλοί άνθρωποι έχουν πολλαπλούς λογαριασμούς Social Media και τα χρησιμοποιούν καθημερινά για να επικοινωνούν με τους φίλους τους και το σημαντικότερο να πάρουν πληροφορίες για τους αγαπημένους τους ανθρώπους, τις επιχειρήσεις και τα εμπορικά τους σήματα. Εκεί είναι από πού ερχόμαστε εμείς να σας βοηθήσουμε να ανυψώσετε την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο με τη φροντίδα των λογαριασμών σας στα Social Media και να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι μένουν, ασχολούνται και να κεντρίσετε το ενδιαφέρον για αυτό που προσφέρετε.

Η Κοινωνική δικτύωση σας δίνει την ευκαιρία να δείξετε στους ανθρώπους αυτό που προσφέρετε και τι είδους επιχείρηση τρέχετε και να τους δίνει τη δυνατότητα να σας δώσουν ανατροφοδότηση, μοιραστείτε τις αναρτήσεις σας με τους φίλους τους για να συμμετάσχουν μαζί σας με ένα μοναδικό τρόπο που θα αυξήσει την αξία της επιχείρησής σας στα μάτια των πελατών σας και θα σας φέρει ακόμα περισσότερους.

 

  • Facebook: Η παρουσία σας στο Facebook είναι το κλειδί για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας ως κοινότητα και να αποκτήσετε νέους μέσω της διαφημιστικής πλατφόρμας  του Facebook. Με τη διαφήμιση στο Facebook, μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία που μπορεί να θέλετε να φτάσετε και να έχει το καλύτερο ποσοστό μετατροπής για τα προϊόντα που θέλετε να διαφημίσετε. Οι διαφημίσεις μέσω Facebook  μπορούν επίσης να λειτουργήσουν ως μια στρατηγική branding για την ευαισθητοποίηση γύρω από την επιχείρησή σας και να αυξήσει το κοινό σας.
  • Twitter: Το Twitter είναι μια νεότερη πλατφόρμα από το Facebook αλλά επεκτείνεται πολύ γρήγορα. Το Twitter Επιτρέπει σε όσους σας ακολουθούν να δουν τις κοινοποιήσεις σας και να τις μοιραστούν με τους φίλους τους αυτό διευρύνει την εμβέλεια των μηνυμάτων σας σε μεγάλο βαθμό. Το Twitter έχει επίσης μια πολύ συγκεκριμένη θέση που την κάνει να ξεχωρίζει, hashtags. Τα hashtags επιτρέπουν στους χρήστες του Twitter να ακολουθήσουν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά (όπως το προϊόν ή την επιχείρησή σας) και να ειδοποιηθείτε όταν μια νέα θέση με αυτό το hashtag δημοσιεύεται. Αυτό βοηθά σε μεγάλο βαθμό με το branding και θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε περισσότερους ανθρώπους.
  • Instagram: Αυτό είναι κάτι περισσότερο από μια πλατφόρμα θέσεων, καθώς επικεντρώνεται σε εικόνες σε συνδυασμό με hastags. Αυτό θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις που βασίζονται σε οπτικά ελκυστική προϊόντα ή υπηρεσίες, όπως οι επιχειρήσεις με έπιπλα ή salloons μαλλιά. Εάν η επιχείρησή σας ταιριάζει σε αυτή την κατηγορία (οπτικά ελκυστικά προϊόντα / υπηρεσίες) Το Instagram θα είναι μια μεγάλη προσθήκη στην branding στρατηγική σας μέσω των social media.
  • Google+: Η πλατφόρμα αυτή χρησιμοποιείται για να σας βοηθήσει να φτάσετε άλλους ανθρώπους και ως βοηθός S.E.O. Έχοντας Google+ και την απόσπαση εκεί βοηθά στη βελτίωση της κατάταξης σας στο Δίκτυο αναζήτησης Google και βοηθά τους ανθρώπους να σας βρουν μέσα από εκεί. Μπορείτε επίσης να το συνδέσετε με το κανάλι σας στο YouTube (αν έχετε) για επιπλέον έκθεσης μέσω τις δύο αυτές πλατφόρμες.
  • Linkedin: Αυτό είναι ένα must-have για την επιχείρησή σας, δεδομένου ότι είναι μια πλατφόρμα για τους επαγγελματίες. Linkedin δίνει τη δυνατότητα για άλλους ανθρώπους να αξιολογήσουν την επιχείρησή σας και να εγκρίνουν τις υπηρεσίες σας έτσι ώστε οι άλλοι άνθρωποι να μπορούν να έχουν μια ιδέα για το τι κάνετε και πόσο καλά μπορείτε να το κάνετε.